خرید پارکت برای تزئین کفپوش به کار برده می شود. در بازار انواع پارکت چوبی و لمینت فروخته می شود که دارای ویژگی های خاص با طرح های اختصاصی می باشند. با خرید بهترین انواع پارکت می توانید برای مدت زمان زیادی از مزایای پارکت بهره مند شوید و نیاز به تعویض و تعمیر کفپوش پارکت نداشته باشید. ساختار پارکت چوبی از برش های مستقیم چوب درختان می باشد و این در حالی است که ساختار پارکت لمینت از لایه های فشردۀ HDF است که با روکش ضد آب پوشانده می شوند تا مقاومت بالایی در برابر نفوذپذیری آب داشته باشند.

خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت به دلیل قیمت ارزان و مزایای متعددی که دارد، بیشتر از پارکت های چوبی مورد استقبال قرار گرفته است. البته برای آنکه نفوذپذیری رطوبت در پارکت های لمینت غیر ممکن شود، کلیک های پارکت لمینت نیز به پارافین آغشته می شود تا ضد آب شود و بدین وسیله استحکام بیشتری نسبت به شرایط محیطی پیدا کند. هنگام خرید انواع پارکت، توجه به میزان ضخامت پارکت حائز اهمیت می باشد و به نوعی میزان استحکام و مقاومت پارکت را مشخص می کند. توجه داشته باشید که از دیگر ویژگی های پارکت لمینت می توان به کلاس پارکت لمینت اشاره نمود که دارای 5 درجه بندی AC می باشد که هر چه عدد درجه بندی بیشتر باشد، تناسب بیشتری با مکان های پر تردد دارد.

قیمت خرید پارکت لمینت

قیمت خرید پارکت لمینت به میزان درجه بندی AC، برند و جنس پارکت لمینت بستگی دارد. با توجه به استحکام بالایی که پارکت لمینت دارد، خرید پارکت لمینت برای پوشش کف آشپزخانه و سایر اتاق ها بسیار مقرون به صرفه خواهد و در عین حال زیبای دکوراسیون را بهبود می بخشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با هدف خدمات رسانی بهتر به مشتریان، امکان خرید اینترنتی انواع محصولات دکوراتیو نظیر کاغذ های دیواری ، پوستر دیواری ،پارکت لمینت و چوبی را با قیمت مناسب فراهم نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()