پارکت به عنوان یکی از انواع سبک پوشش کف ساختمان است که علاقه مندان زیادی در جهان دارد. پارکت چوبی و پارکت لمینت از انواع پارکت می باشد. معمولاً لایۀ رویۀ پارکت حائز اهمیت می باشد و باعث تمایز قیمت انواع پارکت می گردد. پارکت چوبی به دلیل آنکه از چوب درخت ساخته می شود، نسبت به آب مقاومت کمتری دارد و بر اثر برخورد بیش از اندازه با آب، ممکن است تغییر فرم پیدا کند امّا پارکت لمینت به دلیل نوع ساختارش که از لایه های به هم فشردۀ چوب اِچ دی اِف ساخته شده است، استحکام بیشتری نسبت به نفوذ آب و رطوبت دارد.

خرید و فروش پارکت

با ذکر مطالب فوق، به این مسئله پی برده اید که خرید پارکت لمینت نسبت به پارکت چوبی مقرون به صرفه خواهد بود، ضمن آنکه استحکام بیشتری خواهد داشت. خرید و فروش پارکت با توجه به استقبال عموم مردم، رونق یافته است و موجب افزایش طرح پارکت لمینت و کاهش قیمت خرید پارکت های لمینت شده است. اگر برای انتخاب کفپوش پارکت به بازار مراجعه کرده باشید، انواع پارکت لمینت را با استانداردهای درجه بندی AC1 الی AC5 مشاهده می نمائید که نشان دهندۀ میزان استحکام پارکت های لمینت، نسبت به میزان فشارهای وارد بر سطوح پارکت ها می باشد. برای مثال پارکت لمینت راش ساخت ایران دارای استاندارد سایش AC4 می باشد که متناسب با مکان های پر تردد طراحی شده اند.

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت با توجه به تنوع طرح و استحکام بالایی که دارد، دارای قیمت ارزان می باشد. بنابراین با توجه به سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک، امکان خرید انواع پارکت لمینت ارزان مدرن و کلاسیک برای خریداران فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون از جمله پارکت های لمینت در تهران فعالیت می کند.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()