پارکت از جمله طرح های متنوع کفپوش است که دارای کاربرد عمده می باشد. پارکت چوبی و پارکت لمینت دو دستۀ اصلی کفپوش پارکت است که در بازار عرضه می شوند که دارای ویژگی های اختصاصی می باشند. برای خرید انواع پارکت و لمینت می توانید به فروشگاه های معتبر پخش لوازم دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید.

خرید پارکت با کیفیت

خرید پارکت با کیفیت باعث می گردد، برای مدت زمان طولانی از مزایای کفپوش پارکت بهره مند شوید و نیاز به تعمیر و تعویض پارکت نداشته باشید. هنگام خرید پارکت، توجه به مشخصات ساخت پارکت می تواند به شما کمک کند تا مناسب ترین نوع پارکت چوبی و پارکت لمینت را خریداری نمائید.

پارکت چوبی به دلیل اینکه از چوب درختان ساخته شده است، دارای قیمت بیشتری می باشد و این در حالی است که پارکت لمینت به دلیل نوع ساختار (مغز فشردۀ چوبی HDF) دارای مزایای متعددی چون استحکام بالا و عدم نفوذپذیری آب به لایه های داخلی پارکت لمینت می گردد. همچنین نسبت به ضربه، سایش و خط و خش نیز بسیار مقاوم می باشد.

نصب پارکت لمینت بسیار ساده می باشد و با استفاده از چند کلیک آغشته به پارافین به یکدیگر متصل می شوند. خرید پارکت لمینت با دوام می تواند هم جنبۀ زیبایی و هم طول عمر بالا داشته باشد.

قیمت پارکت مستحکم

در نتیجه دقت داشته باشید که خرید بهترین پارکت لمینت را ملاک انتخاب کفپوش در نظر داشته باشید. اگر قیمت پارکت مستحکم بالا هم باشد، به طبع ارزش آن را دارد. انواع پارکت لمینت مدرن و کلاسیک در بازار عرضه می شوند که تقریباً دارای ویژگی های یکسان می باشند و شما می توانید مطابق با سبک دکوراسیون داخلی، خرید پارکت مستحکم ارزان را با طرح مورد دلخواه خود انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به صورت حرفه ای در حوزۀ پخش انواع پارکت در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند و می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین کفپوش همراهی کند.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()