پرده چاپی از ایده های جذاب طراحی پرده است، تا هماهنگی بیشتری با طرح های کاغذ دیواری و لوازم دکوراتیو اتاق داشته باشد. در دنیای امروز بستر خرید و فروش انواع پرده چاپی با طرح های متنوع فراهم می باشد و علاقه مندان به طرح خاص، می توانند از مزایای این نوع پرده، برای سفارش پرده چاپی طرح خاص استفاده نمایند و دکوراسیون داخلی را مطابق با میل شخصی خود تزئین نمایند.

خرید پرده چاپی سفارشی

همانطور که پیش از این بیان شد، خرید پرده چاپی سفارشی به شما کمک می کند که پرده چاپی طرح مورد دلخواه خود را در مقابل پنجره مشاهده نمائید و بر خاص بودن نمای دکوراسیون اتاق بیفزائید. در حال حاضر انواع پرده چاپی طرح منظره، انواع پرده چاپی طرح کودکانه، انواع پرده چاپی طرح شخصیت های تلویزیونی و غیره در اندازه های مختلف طراحی شده اند که امکان انتخاب و خرید پرده چاپی را برای علاقه مندان سهل نموده است.

همچنین در صورت نیاز می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید که بر روی پرده چاپ شود تا نمای فوق العاده ای به جلوۀ دکوراسیون داخلی اتاق بخشیده شود. برای خرید پرده چاپی، ابتدا می توانید طرح های موجود در آلبوم پرده های چاپی را مشاهده نمائید و پس  از بررسی کامل می توانید طرح مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و در غیر اینصورت می توانید سفارش پرده چاپی تصویر مورد دلخواه خود را داشته باشید.

قیمت بهترین پرده چاپی

قیمت بهترین پرده چاپی به جنس و کیفیت ماندگاری طرح پرده چاپی بستگی دارد. با توجه به اینکه تنوع طرح پرده های چاپی را در بازار می توان مشاهده نمود، قیمت خرید پرده های چاپی نیز کاهش یافته است و امکان خرید انواع پرده چاپی ارزان نیز در طرح های متنوع فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با استفاده از کارشناسان فروش مجرب، قادر به راهنمائی شما مشتریان در انتخاب انواع پرده چاپی طرح اسلیمی ، صورت ، طبیعت و ... می باشند.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()