آسمان مجازی

آسمان مجازی از طراحی های جدید سقف کاذب است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. به همین دلیل می توانید متناسب با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک، طرح سقف آسمان مجازی را انتخاب نمائید تا هماهنگی میان رنگبندی و طراحی تجهیزات دکوراسیون بیش از پیش قابل شهود باشد.

خرید آسمان مجازی لوکس و مدرن

با خرید آسمان مجازی لوکس و مدرن می توانید نمای دکوراسیون ساختمان را لاکچری و امروزی طراحی کنید. با خرید آسمان مجازی برای سقف سالن پذیرائی می توانید نمای دکوراسیون سالن پذیرائی را شیک طراحی کنید که هر میهمانی که وارد ساختمان می شود حیرت زده شود و از زیبایی تصویر سقف آسمان مجازی لذت ببرند.

خرید و فروش آسمان مجازی رونق یافته است و این مسئله موجب افزایش طرح آسمان های مجازی شده است. آسمان مجازی سه بعدی، آسمان مجازی طرح آسمان، آسمان مجازی طرح کهکشان، آسمان مجازی سقف اتاق خواب، آسمان مجازی اتاق کودک، آسمان مجازی سقف آَشپزخانه و غیره از جمله طرح های متنوع آسمان مجازی سقف کاذب می باشد که شامل طرح های متنوع می باشند.

کاربرد سقف کاذب آسمان مجازی قابل اجرا بر روی اکثر سازه های پایه می باشد که شامل سازه های نور پردازی، سازه سقف کاذب و تایل های آسمان مجازی می باشند.

آسمان مجازی قیمت مناسب

آسمان مجازی قیمت مناسب می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی کمک کند تا بتوانید تغییر و تحول چشمگیری را ایجاد نمائید که در نتیجۀ آن بر زیبایی دکوراسیون بیفزایید و فضا را امروزی طراحی نمائید.

امروزه با افزایش لوازم دکوراتیو از جمله آسمان مجازی، امکان خرید انواع آسمان مجازی با قیمت ارزان و کیفیت عالی به همراه طرح های فوق العاده و جذاب فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با استخدام افراد مجرب در حوزۀ فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ، پوستر ، پارکت و همچنین سقف آسمان مجازی ، بهترین خدمات فروش تجهیزات دکوراسیون را ارائه می دهد.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()