پوستر کاغذ دیواری از جمله طرح های مورد علاقۀ نسل حاضر می باشد که با سفارش خرید پوستر کاغذ دیواری اختصاصی میزان علاقه مندی خود را نسبت به این نوع سبک دیوارپوش نشان می دهند. خرید و فروش پوستر کاغذ دیواری در سراسر جهان رونق یافته است چون دارای مزایای متعددی می باشد و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است.برای اطلاع از  قیمت انواع پوستر کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

فروش پوستر کاغذ دیواری

فروش پوستر کاغذ دیواری به دلیل یکپارچگی طرح طرفدار پیدا کرده است، ضمن آنکه در ابعاد مختلف طراحی می شود و به راحتی می توان برای تزئین بخشی از دیوار به کار برد. برای مثال با نصب پوستر کاغذ دیواری سه بعدی در کنار کتابخانه، پشت تلویزیون، پشت مبلمان، پشت تخت خواب و ... با پرداخت حداقل هزینه می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود. همچنین دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق خواب را زیباتر از گذشته نمود. خرید و فروش پوستر کاغذ دیواری در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و علاوه بر تزئین دکوراسیون داخلی منازل، برای تزئین دکوراسیون محیط های اداری و تجاری نیز به کار برده می شود.

قیمت پوستر کاغذ دیواری مدرن

قیمت پوستر کاغذ دیواری مدرن تفاوتی در قیمت پوستر کاغذ دیواری کلاسیک ندارد چون تنها تفاوت آنها در طراحی پوستر دیواری می باشد تا تناسب مناسبی با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک داشته باشد. خرید پوستر کاغذ دیواریPVC ارزان یکی از مزایای سبک پوستر دیواری است که علاقه مندان زیادی دارد. این نوع پوستر کاغذ دیواری، قابل شستشو و مستحکم می باشد و به راحتی قابل نصب می باشد، ضمن آنکه طرح پوسترهای کاغذ دیواری در برابر تابش نور آفتاب مقاوم می باشد و رنگ خود را حفظ می کند.

برای اطلاع از فروش انواع پوستر دیواری حیوانات به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها فعالیت مداومف برای جلب رضایت مشتریان، بستر خرید پوستر کاغذ دیواری خاص سفارشی را نیز برای مشتریان محترم فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()