پوستر کاغذ دیواری به عنوان یکی از سبک های منحصر بفرد طراحی و چاپ کاغذ دیواری  است که مورد استقبال خیلی از افراد در دنیا شده است. امروزه خیلی از افراد علاقه دارند که محیط دکوراسیون خود را شیک و لاکچری تزئین نمایند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با خرید پوستر کاغذ دیواری لاکچری، نمای دکوراسیون داخلی ساختمان را متحول نمائید. نصب پوستر کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک، متناسب با انواع سبک دکوراسیون داخلی فراهم می باشد.برای خرید از  مرکز فروش پوستر کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع پوستر کاغذ دیواری سه بعدی

خرید انواع پوستر کاغذ دیواری سه بعدی امکان پذیر می باشد چون دستگاه های چاپ دیجیتال، امکان تبدیل تصاویر را به پوسترهای کاغذ دیواری سه بعدی فراهم نموده است. در نتیجه می توانید انواع طرح سه بعدی را به صورت پوسترهای کاغذ دیواری، از نزدیک مشاهده نمائید و از زیبایی نمای تصاویر بهره مند شوید. خوشبختانه نصب پوستر کاغذ دیواری سه بعدی نیز همانند دیگر انواع پوستر کاغذ دیواری بسیار ساده می باشد و امکان نصب پوستر دیواری بر روی اکثر پوشش دیوارها امکان پذیر می باشد.

همچنین می توان ذکر نمود که امکان خرید پوستر کاغذ دیواری سفارشی با طرح مورد دلخواه شما نیز فراهم می باشد و می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید. قابل شستشو بودن، استحکام بالا در برابر پاره شدن، ثبات طرح و رنگ در برابر تابش نور مستقیم آفتاب از مهمترین ویژگی های انواع پوستر کاغذ دیواری محسوب می شود که باعث ماندگاری بیشتر پوسترهای کاغذ دیواری می گردد.برای خرید اینترنتی پوستر انواع ماشین و موتور به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوستر کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت پوستر کاغذ دیواری سه بعدی ممکن است نسبت به پوستر کاغذ دیواری ساده دارای قیمت بیشتری باشد، امّا به دلیل زیبایی و طرح فوق العاده ای که در فضاسازی دکوراسیون ایجاد می کند، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش پوسترهای کاغذ دیواری فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()