موکت به عنوان یک کفپوش در نظر گرفته می شود که سطح یکپارچه ای را ایجاد می کند. با خرید موکت ساده به راحتی می توان به نوعی عایق صدا و حرارت ایجاد نمود و فضای محیط را آرام تر از گذشته نمود. خرید و فروش موکت نسبت به گذشته رونق یافته است چون بر تنوع طرح های موکت ساده افزوده شده است و در حال حاضر فروش انواع موکت طرح دار با ضخامت های بلند عرضه می شود. بنابراین با کمی بررسی و توجه به کیفیت موکت های موجود در بازار می توانید خرید بهترین موکت را برای منزل خود انجام دهید.برای خرید و فروش موکت به سایت مراجعه کنید.

فروش موکت

فروش موکت در طرح، مدل، پرز کوتاه و پرز بلند عرضه می شوند که می توانید متناسب با نیاز مصرف خود، مناسب ترین موکت را خریداری نمائید. در بازار انواع موکت برند ایرانی و خارجی فروخته می شود که امرزوه کیفیت ساخت موکت ایرانی به نوعی با برندهای خارجی برابری می کند و به دلیل برخورداری از قیمت ارزان طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد. با خرید موکت مناسب می توانید تمام سطوح کف ساختمان را بپوشانید و به راحتی بر روی سطوح موکت ها قدم بگذارید. نیاز به ذکر است که برای قرار دادن موکت بر روی سطوح کف نیاز به نصب ندارد.

قیمت خرید موکت

قیمت خرید موکت مانند قیمت خرید موکت پالاز متناسب با طرح، برند و کیفیت موکت مشخص می گردد. در حال حاضر بر تنوع طرح موکت های ظریف مصور افزوده شده است که منجربه طراحی انواع موکت نمدی و تافتینگ ساده، طرح دار ساده و طرح دار برجسته شده است. در نتیجه می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی با قیمت ارزان، موکت مورد دلخواه خود را خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی در زمینۀ فروش انواع موکت ظریف مصور در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()