پارکت به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات کفپوش دکوراسیون مدرن و کلاسیک، علاقه مندان زیادی دارد. با خرید کفپوش پارکت به راحتی می توان سطوح را از کثیفی ها بر طرف نمود، علاوه بر آن به دلیل راحتی و نرمی پارکت ها، می توان بر روی پارکت ها قدم گذاشت، بدون آنکه احساس ناراحتی داشته باشید. خرید و فروش پارکت ضد آب بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.برای اطلاع از  فروش پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

فروش پارکت ضد آب

مقصود از پارکت ضد آب، همان پارکت لمینت است که مقاومت بالایی نسبت به آب و رطوبت دارد و به مرور زمان تغییر فرم نمی دهد. برای ساخت انواع پارکت لمینت از مغز فشرده چوبی mdf استفاده می شود که موجب استحکام بخشیدن به پارکت لمینت و همچنین استحکام در برابر نفوذ آب می شود. به همین دلیل نصب پارکت لمینت در فضاهای استخر، سالن های ورزشی، آَشپزخانه های صنعتی و غیره را شاهد می باشیم. سختی و مقاومت پارکت های لمینت بسیار بالا می باشد که در نتیجه آن باعث افزایش خرید و فروش پارکت لمینت شده است.

در بازار انواع پارکت لمینت برند ایرانی و خارجی عرضه می شود که می توان به پارکت لمینت آرتا اشاره نمود که دارای استحکام لازم می باشند. کیفیت پارکت لمینت های آرتا بسیار عالی می باشد و دارای سختی و مقاومت بالا می باشد که از ترکیب صفحات فیبر با تراکم بالا و رزین ساخته شده اند که امکان نفوذپذیری رطوبت را غیر ممکن می سازد.

قیمت خرید پارکت

قیمت خرید پارکت مانند قیمت خرید پارکت پالازو به میزان کیفیت پارکت ها باز می گردد. هر چه ویژگی های پارکت بهتر باشد، به طبع قیمت پارکت نیز بیشتر خواهد بود، در ضمن به دلیل افزایش تنوع طرح پارکت، قیمت  خرید پارکت لمینت ارزان می باشد.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری چندین سال است که به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع پارکت لمینت آرتا ساخت ایران فعالیت می کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()