پارکت از محبوب ترین کفپوش هایی است که بیشتر برای دیزان دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود. اگر قصد بازسازی کفپوش منزل خود را دارید، می توانید خرید پارکت لمینت را به عنوان بهترین گزینه در نظر بگیرید چون علاوه بر جنبۀ زیبایی، ضد آب، ضد سایش، مقاوم، نرم و راحت می باشد. به همین منظور کفپوش پارکت و لمینت طرفداران زیادی در ایران دارد.برای خرید اینترنتی پارکت به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع پارکت

در فروشگاه های پخش پارکت، علاوه بر فروش پارکت لمینت برند خارجی، انواع پارکت لمینت ایرانی را نیز با برندهای معتبر متعددی به فروش می رسانند که از نظر کیفیت با مشابه برند خارجی خود برابری می کند و علاقه مندان زیادی دارد. با خرید پارکت لمینت ساخت ایران می توانید اقتصاد کشور را بهبود ببخشید. تولید کنندگان پارکت های ایرانی تحت لیسانس آلمان اقدام به طراحی و ساخت انواع پارکت لمینت در کلاس های استاندارد سایش AC1 الی AC5 می کنند تا استحکام و طول عمر کافی را داشته باشند. نصب پارکت و لیمت بسیار ساده می باشد و به وسیلۀ چند کلیک به یکدیگر متصل می شوند. نیاز به ذکر است که طراحی پارکت لمینت به شکلی است که کلیک ها را با پارافین آغشته می کنند تا از نفوذ پذیری آب جلوگیری شود. برای اطلاع از قیمت خرید پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید پارکت ضد آب

قیمت خرید پارکت ضد آب ارزانتر از پارکت چوبی است و کاربرد گسترده ای در شرایط آب و هوایی مختلف دارد. به دلیل افزایش تنوع طرح پارکت، قیمت پارکت لمینت کاهش یافته است و متقاضیان می توانند انواع پارکت با کیفیت را با قیمت ارزان به همراه گارانتی خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با کسب تجربۀ فروش انواع پارکت در تهران، با استفاده از کارشناسان مجرب با ارائه خدمات مشاوره به مشتریان گرامی، امکان خرید مناسب ترین پارکت لمینت را بر اساس محل نصب کفپوش فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()