کاغذ دیواری به عنوان یکی از گزینه های شکیل و با دوام در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. کاغذهای دیواری به عنوان لوازم تزئین دیوارپوش محسوب می شود که می توان با حداقل هزینه، فضای دکوراسیون را بیش از پیش بهبود بخشید. همچنین با خرید انواع کاغذ دیواری جذاب  می توانید به طور مستقیم بر اندازه های دکوراسیون داخلی تأثیر مثبت بگذارید و فضا سازی نمائید.

فروش کاغذ دیواری مدرن و فانتزی

در گذشته غالب فروش کاغذ دیواری، طرح کلاسیک و ساده را در بر می گرفت که با گذشت زمان بر تنوع طرح کاغذ دیواری افزوده شد. در نتیجه شاهد چاپ کاغذ دیواری مدرن و فانتزی افزایش یافت. به همین دلیل انواع کاغذ دیواری طرح طبیعت، انواع کاغذ دیواری فانتزی، انواع کاغذ دیواری گل برجسته، کاغذهای دیواری طرح کودک و نوجوان، انواع کاغذ دیواری طرح شطرنجی برای مکان های اداری و غیره طراحی شدند که تناسب رنگ فوق العاده ای را با لوازم دکوراسیون محیا می سازد.

با نصب کاغذ دیواری طرح دار می توانید تصاویر مورد دلخواه خود را در تمام فضای محیط زندگی خود داشته باشید و حس تازه و فرح بخشی را بوجود آورید. قابل ذکر است که چاپ کاغذ دیواری نسبت به رطوبت و نم مقاوم می باشد و قابل شستشو می باشد و همچنین نسبت به تابش نور و اشعۀ UV مقاوم می باشد. با گذشت زمان طراحی و چاپ کاغذ دیواری متحول شده است و باعث خلق آثاری چون انواع کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری نقش برجسته شده است که در نتیجۀ آن طراحی دکوراسیون داخلی را زیباتر از گذشته نموده است.برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید.  

در ضمن قیمت خرید انواع کاغذ دیواری به جنس و ابعاد کاغذ دیواری بستگی دارد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()