کاغذ دیواری یکی از برجسته ترین طرح های دیوارپوش است که مورد استقبال خیلی از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. در گذشته تنوع طرح کاغذ دیواری بسیار اندک بود و این مسئله باعث افزایش قیمت خرید کاغذ دیواری شد ولی در حال حاضر با بهبود کیفیت دستگاه های چاپ دیجیتال کاغذ دیواری، امکان چاپ کاغذ دیواری در طرح های مختلف افزایش یافته است. بنابراین  قیمت خرید کاغذ دیواری ارزان تر از گذشته شده است. 

فروش انواع کاغذ دیواری

انتخاب و خرید کاغذ دیواری از نظر حیث رنگ بسیار گسترده می باشد که به طور مستقیم بر ابعاد فضای اتاق تأثیر گذار می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. معمولاً چاپ کاغذ دیواری ساده، سه بعدی و طرح دار می باشد که با تم کاغذ دیواری کلاسیک، مدرن، تصویری و برجسته طراحی می شوند. همچنین از نظر رنگ نیز می توان به انواع کاغذ دیواری رنگ فانتزی، رنگ ساده، رنگ های روشن، رنگ های تیره و کلاسیک اشاره نمود. از کاغذ دیواری فانتزی می توان به خرید کاغذ دیواری طرح کودکانه اشاره نمود. معمولاً  فروش کاغذ دیواری با توجه به سلایق مختلف صورت می گیرد که عوامل مختلفی در انتخاب رنگ، طرح و سبک کاغذ دیواری مؤثر می باشد. به عنوان مثال برای انتخاب کاغذ دیواری فروشگاه ها و اماکن تجاری از کاغذهای دیواری ساده و بافت دار استفاده می شود که طرح و رنگ آن به برند و طرح دکوراسیون داخلی فضا توجه می شود.برای خرید کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری به عوامل مختلفی بستگی دارد که جنس کاغذ دیواری، طرح و اندازه کاغذ دیواری از جمله این عوامل می باشند. برای دریافت لیست قیمت خرید کاغذ دیواری می توانید با واحد فروش، فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید و یا به وب سایت رسمی فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید و کاغذ دیواری مورد دلخواه خود را با قیمت ارزان سفارش دهید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()