موکت یکی از محصولات دیزاین دکوراسیون می باشد که می تواند جایگزین فرش قرار گرفته شود. خرید و فروش موکت نسبت به گذشته افزایش یافته است که علّت ان به تنوع طرح و رنگ بندی موکت ها باز می گردد، ضمن آنکه میزان استحکام موکت ها نسبت به گذشته بهتر شده است. خرید بهترین موکت بستگی به انتخاب شما دارد که متناسب با لوازم دکوراسیون داخلی، بتوانید موکت مقاوم با رنگ بندی مناسب را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

خرید موکت

در حال حاضر با خرید و فروش موکت به تنهایی می توانید کف اتاق را تزئین نمائید و دیگر نیاز به خرید فرش نداشته باشید. همچنین با خرید طرح های مختلف موکت می توانید در هزینه ها صرفه جویی نمائید و در صورت نیاز موکت طرح جدید را جایگزین موکت قدیمی نمائید و بستر مناسبی را برای تغییر دکوراسیون داخلی بوجود آورید. موکت ظریف مصور به عنوان یکی از معروف ترین برندهای موکت ایرانی است که با طرح و رنگ بندی های متنوع عرضه می شوند. موکت نمدی و موکت تافتینگ نیز جزء محصولات موکت ظریف مصور می باشد که متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید خرید بهترین موکت را انجام دهید.

با خرید موکت برای پوشش کف می توانید حس نرمی، راحتی و آرامش را برای اهل منزل محیا کنید و کودکان به راحتی می توانند در قسمت های مختلف زمین بازی کنند بدون آنکه احساس ناراحتی و سردی داشته باشند. از مزایای دیگر انواع موکت می توان به عایق صدا و حرارت اشاره نمود که تا حدودی از عبور صدا و حرارت جلوگیری می کند که در فصول گرم و سرد به کاربرد موکت پی برده می شود.برای خرید موکت پارس به سایت مراجعه کنید.

قیمت موکت به فاکتورهای متعددی چون میزان پرز موکت، طرح و جنس موکت بستگی دارد. برای مشاهدۀ قیمت انواع موکت ظریف مصور می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی مای دکوری مراجعه نمائید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()