پارکت یکی از پرفروش ترین نوع کفپوش های کف ساختمان است که چند سال اخیر مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. کفپوش پارکت به دلیل مزایای متعددی که از آن برخوردار می باشد از قیمت ارزان و کیفیت عالی برخوردار می باشد، ضمن آنکه شکل ظاهری زیبا و لاکچری دارد. با خرید پارکت می توانید برای چندین سال متوالی از مزایای کفپوش پارکت بهره مند باشید و نیاز به تعویض کفپوش ساختمان نداشته باشید. همچنین راه رفتن بر روی پارکت های بسیار لذت بخش می باشد و حس آرامش خاصی به افراد می بخشد و فضای محیط دکوراسیون را تازه و فرح بخش می سازد.

فروش پارکت

همانطور که گفته شد، فروش انواع پارکت نسبت به دیگر انواع کفپوش بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. پارکت چوبی و پارکت لمینت از انواع کفپوش پارکت است که هر کدام از آنها دارای ساختار مخصوص می باشند. ساختار پارکت چوبی از برش های چوب درختان می باشد و این در حالی است که ساختار پارکت لمینت از جنس مغزی HDF است که از لایه های به هم فشرده چوب تشکیل شده است که میزان مقاومت و نفوذ پذیری آب را به داخل لایه های پارکت لمینت افزایش می دهد.

با خرید پارکت لمینت ضد آّب دیگر نیاز نیست نگران نفوذ رطوبت و نم به داخل لایه های پارکت ها باشید. همچنین پارکت های لمینت را نسبت به میزان فشارهای وارده بر روی سطح پارکت لمینت در 5 کلاس متفاوت طراحی نموده اند تا از نظر قیمت پارکت مانند قیمت پارکت فلورپن ، مقرون به صرفه باشد. در نتیجه برای مکان های کم تردد می توان با خرید پارکت لمینت ارزان نیاز خود را مرتفع ساخت، ضمن آنکه از نظر شکل ظاهری زیبا و لوکس به نظر آید. فروشگاه اینترنتی مای دکوری با سال ها کسب تجربه در عرصۀ فروش انواع پارکت لمینت، قادر به همراهی شما مشتریان برای خرید مناسب ترین پارکت لمینت می باشد.

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()