گاهی ممکن است طراحی منزل شما به گونه ای باشد که قسمتی از کابل ها و سیم کشی های مربوط به منزل مشخص باشد. در چنین شرایطی شما ترجیح می دهید از یک دیوارپوش مناسب برای دکوراسیون منزل کمک بگیرید. این پوشش دیواری می تواند سیم کشی و کابل های برجسته محیط منزل را به خوبی پوشش دهد.

دیوارپوش جوانب مثبت زیادی به همراه دارد. از این رو برای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دیوار پوش می تواند عایق صوتی مناسبی در محیط منزل ایجاد نمایند. در این صورت صدا با شدت کمی بیرون از قاب منزل شنیده می شود.

تخته های نئوپان در دیوارپوش

برای ایجاد دیوارپوش می توان از متریال زیادی کمک گرفت. تخته های نئوپان به وسیله چسب و تراشه های چوب شکل می گیرند. در این فرآیند چسب و تراشه های چوب برای استحکام بالا تحت فشار و گرما قرار می گیرند. این موضوع کمک می کند که یک تخته فوق العاده سفت تشکیل شود. از این پانل دیواری می توان به شکل گسترده ای در محیط منزل استفاده کرد. این تخته های نئوپان در منزل به عنوان دیوارپوش مورد توجه هستند. البته این تخته ها در محیط های تجاری، اداری و ... نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تخته های نئوپان چگالی بسیار کمی دارند و به عنوان دیوارپوش سبک مورد توجه قرار می گیرند. البته دو نمونه دیگر این تخته ها در نوع چگالی زیاد و چگالی متوسط وجود دارد. کار کردن با این نوع دیوارپوش بسیار آسان بوده اما باید مراقبت لازم در حین کار با این تخته ها مورد توجه قرار گیرد. چون این تخته ها بسیار نازک و شکننده هستند. نمونه تخته های نئوپان که با چگالی زیاد شناخته می شوند، مقاوم می باشند.

برای دیوارپوش از چوب های طبیعی بسیار استفاده می شود. این چوب ها قابلیت رنگ آمیزی دارند و با دکوراسیون منزل به خوبی هماهنگ می شوند. برای خرید انواع دیوار پوش ام دی اف ، پی وی سی، چرمی و غیره با کارشناسان ما در فروشگاه رونیا در ارتباط باشید.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت و کاغذ دیواری در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()