برای تعبیه و بهره مندی از پارکت می توانید به شیوه های گوناگون عمل کنید. گاهی این کفپوش ها به شکل مستقیم در کنار هم قرار می گیرند. گاهی نیز از الگوی خاصی برای قرارگیری آن ها در کنار هم استفاده می شود. خرید انواع پارکت باید متناسب با نوع دکوراسیون داخلی منزل شما انجام شود.

طرح شورون و هیرنگبون از طرح های رایج برای استفاده از کفپوش های چوبی می باشد. کفپوش ها در هر کدام از این الگوها دارای عرض و طول گوناگونی می باشند. استفاده از این نوع طرح ها خلاقیت شما را نشان می دهد.

تطبیق خرید پارکت با دکوراسیون منزل

اگر سبک دکوراسیون شما در محیط منزل سنتی است، بهتر است خرید پارکت را نیز با طرح های سنتی مورد استفاده قرار دهید. در چنین شرایطی طرح هیرنگبون گزینه خوبی برای نمایش دکوراسیون کلاسیک منزل شما می باشد. در واقع این طرح برای دیزاین سنتی محیط منزل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همه ما فاکتورهای زیادی را برای خرید پارکت مد نظر قرار می دهیم اما در تمام این فاکتورها نمی توان از جنس کفپوش های چوبی صرف نظر کرد. چوب پارکت از مهم ترین عناصر در تهیه و خرید پارکت می باشد.

این چوب را می توان در تم های روشن یا تیره تهیه نمود. این تنوع رنگی مربوط به دو رنگ تیره یا روشن نمی شود. در واقع طیف رنگی چوب های کفپوش از تم خیلی روشن شروع شده و به تن خیلی تیره نیز ختم می گردد. بنابراین تنوع رنگی مطلوبی برای خرید پارکت وجود دارد. این موضوع باعث می شود انتخاب های بیشتری برای تهیه کفپوش چوبی داشته باشید.

رعایت اصل هماهنگی در چنین شرایطی بسیار امکان پذیر است. در واقع تن پارکت را می توان با سایر رنگ های موجود در منزل همسو نمود. این طیف های رنگی با سطح مقاومتی متفاوتی نیز توصیه می شوند.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت و کاغذ دیواری در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()