پارکت لمینت بنا به ظاهر ساده اما زیبایی که دارد، برای طراحی دکوراسیون های مختلف اعم از سنتی و مدرن توصیه می شود. خوشبختانه طرفداران سبک سنتی و کلاسیک در دکوراسیون نیز می توانند از این نوع طراحی بهره مند شوند. بافت صیقل خورده و زیبای انواع پارکت لمینت به زیبایی هر چه تمام تر محیط منزل منجر خواهد شد.

نکات مهم در انتخاب پارکت لمینت

کفپوش چوبی از دیرباز برای طراحی منزل مورد توجه قرار می گرفته اما نمونه کفپوش های مستحکم نظیر پارکت لمینت از جایگاه بالاتری برخوردار می باشند. این پارکت ها علاوه بر اینکه زیبایی بی نظیر به محیط عرضه می کنند، به عنوان یک کفپوش مستحکم و بادوام نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع در چنین شرایطی این شما هستید که تصمیم به بهره مندی از یک کفپوش چوبی قدرتمند و مستحکم می گیرید. استحکام این انواع کفپوش چوبی در برابر رطوبت و آب می باشد.

توجه داشته باشید که چوب ها و انواع آن در برابر آب یا رطوبت مستمر بسیار آسیب پذیر هستند. بنابراین همواره باید به این موضوع توجه داشته باشید که حتی برای پارکت لمینت نیز از آب رسانی بیش از اندازه پرهیز نمایید.

برای تهیه پارکت لمینت نیز از چوب های طبیعی و مستحکمی نظیر بلوط و گردو کمک گرفته می شود. اگر چه چوب در تمامی این پارکت ها به عنوان عنصر مهم وارد می شود اما هر کدام از این لمینت ها دارای درجه استحکام متفاوتی هستند.

پارکت لمینت باید به شکل مداوم مراقبت شود. ضمن اینکه در صورت آسیب تعمیر جدی و به موقع شود. کلیه این اقدامات برای جلوگیری از آسیب های بعدی مورد توجه قرار می گیرد.

ادوات چوبی در محیط منزل به راحتی دستخوش تغییر رنگ، آسیب دیدگی، از دست دادن جلا و شکنندگی می شوند. همچنین بسیاری از این مشتقات چوب می توانند خوراک موریانه ها و حشرات شوند. بنابراین استحکام برای کفپوش چوبی از جایگاه بالایی برخوردار است. در واقع پارکت لمینت این استحکام را به نحو مطلوبی برآورده خواهد کرد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت و کاغذ دیواری در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()