کفپوش پارکت برای اولین بار مورد استفاده فرانسوی ها واقع شد. این استفاده مربوط به قرن هفدهم می باشد. پارکت‌ها تکه هایی از چوب می باشند که با الگوی هندسی خاصی برای طراحی داخلی مورد توجه قرار می گیرند. این تکه های چوب در آرایش هندسی خاص بسیار چشم نواز می باشند. برای خرید انواع پارکت به فروشگاه رونیا مراجعه کنید. از کفپوش چوبی برای سبک های مختلف دکوراسیون استفاده می شود.

اشکال و ابعاد پارکت

اشکال و ابعاد کفپوش چوبی بسیار متفاوت بوده، به گونه ای که می توان آن ها را در بلوک های مربعی، مستطیلی، شورون و ... مشاهده نمود.

طرح های ظریف این کفپوش چوبی به گونه ای طراحی می شوند که جاذب نور باشند.

طرز قرارگیری کفپوش چوبی

برای قرار دادن این تکه های چوب از اشکال گوناگونی کمک گرفته می شود. یکی از طرح های رایجی که برای پارکت مورد استفاده قرار می گیرد، طرح هیرینگبون می باشد. در این طرح بلوک های مستطیلی در زاویه 45 درجه نسبت به یکدیگر قرار می گیرند.

نمونه انواع کفپوش چوبی نیز بعد از نصب، سنباده کاری و مستحکم می شود. این مسئله ظاهری صاف و یکنواخت را در محیط منزل ایجاد خواهد کرد.

نمونه پارکت مدرن نیز در طرح های جذاب و متنوعی تهیه شده و ابعاد گوناگونی را دارا می باشد.

انتخاب طرز قرارگیری کفپوش چوبی می تواند تاثیر زیادی بر روی منزل شما داشته باشد. کفپوش‌های استفاده شده با توجه به اندازه و مدل قرارگیری در کنار هم می توانند تاثیراتی بر روی ظاهر منزل داشته باشند. به عنوان مثال با استفاده از طرح شورون برای نصب پارکت می توانید محیط منزل را طویل تر نشان دهید.

بهره مندی از مدل، رنگ و نحوه قرارگیری پارکت تنها به سلیقه فردی شما بستگی دارد. در واقع این شما هستید که کلیه جوانب را برای انتخاب یک کفپوش مناسب و درخور می سنجید.

بخشی از انتخاب کفپوش ها مربوط به ایجاد بافت زیبا در منزل می شود. این بافت زیبا در کنار سایر اجزای دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت و کاغذ دیواری در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()